klarawismar

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av klara wismar - 27 mars 2011 21:09

precis när jag inte hade ett enda problem, och verkligen jätte glad.. så får jag ett problem så jag inte vet vad jag ska ta mig till ?!

jaja jag hoppas att det löser sig, SNART!

 idag har jag inte gjort så mycket, vart i stallet & fixat åt wislana och sen hem till jossan. jossan och jag spelade spel på datorn och tog lite bilder, sen vid sju gick jag hem..

och eftersom jag har världens bästa mamma så hade hon pausat ponnyakuten så att jag inte missae det, du är bäst!

och sen, klockan 20:00 på mtv, JERSEY SHORE!!! det är verkligen världens bästa program, jag älskar det ! alarm varje söndag fem i åtta så att jag inte missar det nu :D

ah och nu ska ja äta något och se lite på big brother, haha jag skrattar ihjäl mig och undrar varför dom ens sänder ett sånt program? och jag vet att "en del", nämner inte namn, tycker att det är samma som jersey shore, men det är det verkligen inte ! big brother är mer, ja jag vet inte vad, men det är inte alls som jersey shore ! bara så ni vet..

men som sagt, nu ska jag gå ner & tjocka mig med något gott, skriver imorgon om jag hinner..

/ me♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards