klarawismar

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

arg med stort g

Av klara wismar - 24 mars 2011 14:47

Nu har jag varit hemma från skolan en stund, vi slutade hela 15 minuter tidigare !! rekord tror jag. men efter alla 10 minuter extra i 3 år så har vi nog en hel vecka att ta ledigt om vi skulle räka ihop allt.. börja med att gå igenom morgon dagen lite tidigare så blir vi färdiga i tid, har du nånsin tänkt så kanske?!

förlåt men jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött på att aldrig komma hem i tid..

men nu får jag sluta gnälla, idag var det en vanlig dag i skolan. började med spanska på skranta, och sen hade vi ma,eng,idrott och lunch.. ungspannkakor satt inte helt fel kan jag lova, mums!

och sen vid fem nån gång hämtar andrea mig tror jag, och sen åker vi till hestarna. MYS!

då ska jag få rida angel igen, har inte gjort det på ett tag efter som hon har haft 3 skor och ja gud vet allt, nej men jag vet inte varför.. men jag hade ju jodis en vecka så då red jag ju joddan.. men jaja idag får jag ju i alla fall rida angel igen :DD

men nu tänkte jag gå ner & baka något.. eller göra en smet och äta upp, tjockissss

/ me♥

 
 
Ingen bild

Alvis

24 mars 2011 20:35

Längtar med stort L tills på lördag :D <3333

klara wismar

25 mars 2011 07:28

du ? jag med !!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara wismar - 23 maj 2011 15:03

hejsan, jag vet att jag inte har bloggat på.. hm, ganska länge. men jag har inte haft tid och inte haft lust..  men nu är jag med alva, vi kom hem från skolan för typ e halvtimme sen. och snart ska vi äta och dra till stallet med jossan. sen kl...

Av klara wismar - 1 april 2011 14:09

jag sitter och lyssnar på musik just nu, och plötsligt kommer massa gamla minnen upp. jag vet inte varför för dom har ingeting med låtarna och göra.. konstigt.  jag har inte bloggat på två dagar eller något, men jag orkar inte, och har inte tid til...

Av klara wismar - 29 mars 2011 14:52

hej där, nu har jag varit hemme från skolan ungefär 1 timme. sista lektionen har vi idrott så det är väll typ enda dagen vi får sluta i tid.. men i alla fall.. idag var skolan tråkig, ovanligt! ja jag vet ite vad jag ska skriva men just nu väntar...

Av klara wismar - 28 mars 2011 20:50

min dag var åkej.. skolan var tråkiG! sen klockan två åkte mammi & ja till örebro.. sen fick ja mac donalds :DDDDD MAMMA ÄR BÄST! sen direkt till stallet och mockade och borsta wislana. och vid sex skulle ja leda handikapp men när vi kom ut i r...

Av klara wismar - 27 mars 2011 21:09

precis när jag inte hade ett enda problem, och verkligen jätte glad.. så får jag ett problem så jag inte vet vad jag ska ta mig till ?! jaja jag hoppas att det löser sig, SNART!  idag har jag inte gjort så mycket, vart i stallet & fixat åt wislan...

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards