klarawismar

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

varför rubrik?

Av klara wismar - 23 maj 2011 15:03

hejsan,

jag vet att jag inte har bloggat på.. hm, ganska länge. men jag har inte haft tid och inte haft lust..

 men nu är jag med alva, vi kom hem från skolan för typ e halvtimme sen. och snart ska vi äta och dra till stallet med jossan.

sen klockan sex leder jag och jossan handikappsridning, kanske alva.

och efter det åker vi väl hem antar jag..

idag har vi inte gjort nåt speciellt i skolan, så jag har väll inte så mycket mer att säga..
bara att jag hatar falska idioter.

och dom flesta vet nog vem jag menar..

/ me♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara wismar - 1 april 2011 14:09

jag sitter och lyssnar på musik just nu, och plötsligt kommer massa gamla minnen upp. jag vet inte varför för dom har ingeting med låtarna och göra.. konstigt.  jag har inte bloggat på två dagar eller något, men jag orkar inte, och har inte tid til...

Av klara wismar - 29 mars 2011 14:52

hej där, nu har jag varit hemme från skolan ungefär 1 timme. sista lektionen har vi idrott så det är väll typ enda dagen vi får sluta i tid.. men i alla fall.. idag var skolan tråkig, ovanligt! ja jag vet ite vad jag ska skriva men just nu väntar...

Av klara wismar - 28 mars 2011 20:50

min dag var åkej.. skolan var tråkiG! sen klockan två åkte mammi & ja till örebro.. sen fick ja mac donalds :DDDDD MAMMA ÄR BÄST! sen direkt till stallet och mockade och borsta wislana. och vid sex skulle ja leda handikapp men när vi kom ut i r...

Av klara wismar - 27 mars 2011 21:09

precis när jag inte hade ett enda problem, och verkligen jätte glad.. så får jag ett problem så jag inte vet vad jag ska ta mig till ?! jaja jag hoppas att det löser sig, SNART!  idag har jag inte gjort så mycket, vart i stallet & fixat åt wislan...

Av klara wismar - 26 mars 2011 23:53

tyvärr funkade det inte med bilderna, så jag fixar med det en annan dag när jag inte sover.. godnatt / me♥ ...

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards