klarawismar

Alla inlägg under april 2011

Av klara wismar - 1 april 2011 14:09

jag sitter och lyssnar på musik just nu, och plötsligt kommer massa gamla minnen upp. jag vet inte varför för dom har ingeting med låtarna och göra.. konstigt.

 jag har inte bloggat på två dagar eller något, men jag orkar inte, och har inte tid till det.. så jag får väll blogga när jag hinner eller nåt.

 snart ska vi till stallet ( vi är jag,jossan,alva ) då ska jag rida wislana, och sen har jag ridlektion, jag ska ha Lillan om inte madde har bytt hst, men det hoppa jag inte, för Lillan är bäst ! ♥

sen hjläper vi nog till med kvällsfodringen, och sedan tar jossan och jag sällis hem..

imorgon åker vi nog inte dit så tidigt, men jag har i alla fall wislana hela helgen för jonna är i sälen.. SKOJSIGT!

ja jag vet inte vad mer det finns och säga just nu så jag tar och byter om till ridkläder istället..

/ me♥

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards