klarawismar

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av klara wismar - 21 mars 2011 22:01

jag tänkte börja med lite info om mig själv.. jag heter klara och har nyss fyllt 13 år. jag bor med min mamma och min storebror. min pappa hann jag aldrig lära känna och han bor uppe bland stjärnorna ♥

 På fritiden är jag i stallet,rider och hjälper 2 stycken med deras hästar, hästarna heter wislana och angel.

 wislana hon är en d-ponny, skimmel, arab och nåt mer tror jag (?)

världens snällaste häst, och jag har hjälpt till med henne snart 1 år. jag älskar henne mer än allt!

 angel är en häst, bay ( har nyss lärt mig att bay är lite ljusare än brun ) , henne har jag hjälpt till med sen i början av januari. världens goaste häst, väldigt matglad, fast kompisen cajpan är dock 'lite' rundare om magen.. hihi

Men jag berättar mer om alla hestar i något annat inlägg..

 dagen började med att jag vaknade av väckarklockan och upptäckte att min förkylning inte hade livit bättre under natten, snarare 100 gånger sämre. så jag blev hemma från skolan.

När jag sedan vaknade lite senare så började jag kolla på en film, slutade med att jag efter 2 filmer, somnade till den tredje.. (a) och för att roa mig under resten av dan så kollade jag på lite grejer som ja ska köpa på lördag, då jag,jossan och alva ska till örebro.. insåg att pengarna kommer inte räcka till allt, för när jag hade hittat hälften av allt jag vill ha så har det redan gått på hela 1891 kronor?! varför måste det finnas så mycket fina grejer??

 Men nu ska jag försöka sov, eller åtminstone logga ut från datorn.. så godnatt och vi hörs imorgon eller någon annan dag !

/ me ♥



Av klara wismar - 21 mars 2011 20:51

hejsan alla sötnosar

jag ville bara säga lycka till till klara, hur går det den här gången (a)

aja, jag fixa lite och du får fixa om, om du känner fört

puss på klara!

xoxo

/ www.carolliineee.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards