klarawismar

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av klara wismar - 24 mars 2011 14:47

Nu har jag varit hemma från skolan en stund, vi slutade hela 15 minuter tidigare !! rekord tror jag. men efter alla 10 minuter extra i 3 år så har vi nog en hel vecka att ta ledigt om vi skulle räka ihop allt.. börja med att gå igenom morgon dagen lite tidigare så blir vi färdiga i tid, har du nånsin tänkt så kanske?!

förlåt men jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött på att aldrig komma hem i tid..

men nu får jag sluta gnälla, idag var det en vanlig dag i skolan. började med spanska på skranta, och sen hade vi ma,eng,idrott och lunch.. ungspannkakor satt inte helt fel kan jag lova, mums!

och sen vid fem nån gång hämtar andrea mig tror jag, och sen åker vi till hestarna. MYS!

då ska jag få rida angel igen, har inte gjort det på ett tag efter som hon har haft 3 skor och ja gud vet allt, nej men jag vet inte varför.. men jag hade ju jodis en vecka så då red jag ju joddan.. men jaja idag får jag ju i alla fall rida angel igen :DD

men nu tänkte jag gå ner & baka något.. eller göra en smet och äta upp, tjockissss

/ me♥

Av klara wismar - 24 mars 2011 07:25

godmorgon !

nu har jag gjort mig färdig för skolan, och snart kommer alva och hämar mig och så får vi skjuts av hennes mormor/morfar till skranta.

sen vid fem när andrea slutar åker vi upp till hennes hestar och rider lite. SKOJ!

 igår hann jag tyvärr inte blogga för jag hade lite läxor kvar att göra.. men vi åkte aldrig till andrea för hon skulle plugga & så. men jag fick den jag önskade , på botorp lektionen alltså, akleija. hon var väll duttig men vart väldigt taggad av att jag hade sporrar på henne för första gången.. söt_hest

efter red jag aldrig wislana för jag hann tyvärr inte det men jag borstade henne & mockade & gjorde burkar + höpåsarna iaf.. haha och när jag hade mockat ville hon ha godis men jag hade inget, och då vart hon sur och puttade ut mig ur boxen, hahah gullit !

men nu måste jag kolla på engelsan och ta på mig ett par strumpor och så. bloggar nog ikväll om jag hinner !

/ me♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer jag skriva om mig, mitt liv & lite annat oviktigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards